أخبار عاجلة
الرئيسية / قسم عام Comprehensive / ازاي تزود مبيعات منتجاتك الصناعية
ازاي تبدأ مشروعك الصناعي
التسويق الصح في الوقت الصح عنوان النجاح مع عمال مصر

ازاي تزود مبيعات منتجاتك الصناعية

يعني ايه تسويق طيب ماهو أنا متعود على العملاء بتوعي ومش عاوز اغيرهم …
كلمات سمعتها من ناس كثير – بس للاسف بعد فترة من عدم الاهتمام بالتسويق بنلاقيهم بيصفوا شركاتهم أو مصانعهم .. علشان كده .. فكرت شركة عمال مصر في تنظيم عملية التسويق في السوق المصري بطرق مميزة ومختلفة ..هأقولكم عليها ونبدأ نجربها سوا – ولو عاوزين شركتنا جاهزة وعندها أهل الخبرة هتساعدكم وتدعمكم وتقف جنبكم لغاية ماتكبروا وهتكبركم زي ما قدرت بحمد الله تكبر شركات كثير وتخلي منتجاتها الصناعية هي الأكثر انتشارا في السوق المصري ..

اول حاجة لازم تستفاد من السوشيال ميديا

هتسألوني ليه – هاقولكم – السوشيال ميديا بتخلي عملائك يتفاعلوا مع اعلانك طوال الوقت ويبقى ليك سابقة أعمال .. مش بس كدة ده انت هاتستهدف العميل الصح المرغوب فيه، وهتتواصل معاه لغاية ما يبقى عميل فعلي لشركتك .. ودي أول خطوات النجاح اللي بتقدمهالكم شركة عمال مصر .

من خلال السوشيال ميديا هتعرف مين منافسينك
طبعا لما تعرف منافسينك هتحلل نقاط القوة و الضعف عندهم وتستغلها لصالحك وكمان هتعرف وضعك في السوق .

فكرتك الصح هتجيبلك عميل صح
قبل ما تبدأ اي مشروع لازم تفكر بدماغ عميلك، وأهم سؤال تسأله ازاي اعمل فكرة كاملة للمشروع .. أقعد مع نفسك وفكر في اسم مشروعك أو منتجك الصناعي وطرق التواصل مع العميل وحدد بياناتك في البداية بعدها كلمنا واطلب منا نعمل لك دراسة الجدوى علشان تبقى بدأت صح .

ازاي توصلك لعميلك
طبعا من خلال كل طرق التسويق اللي بتقدمها لك شركة عمال مصر ” تسويق الكتروني – تصميم مواقع – سوشيال ميديا – بروشورات – بانرات – لوحات مضاءة – دعايا وهدايا دعائية – اعلانات تلفزيون – اعلانات في جريدة عمال مصر بسعر مميز جدا أو في اي جريدة تحددوها – افكار غير تقليدية هتلاقوها عندنا بالإضافة لتصميم الشعار واللوجو ولوازم التأسيس ودراسات الجدوى التسويقية وكمان تسهيل قروض و اشراف على خطوط انتاجكم ورفع كفاءة العمال وزيادة الإنتاج وبالتالي زيادة الأرباح يعني هنريحك من حمل كبير وهنساعدك انك تشتغل صح في الوقت الصح .

وبكده نكون اتكلمنا بشكل سريع عن افضل اساليب التسويق وازاي نقدر نطبقها مع بعض واي استفسار احنا جاهزين كلمونا وهتلاقوا النصيحة الصح، مع شركة عمال مصر منتجاتكم هتبقى اكثر بكثير قوي وهنوصلكم للعالمية .

Facebook Comments

عن الديسك المركزي 1

ديسك 1

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Flag Counter