أخبار عاجلة
الرئيسية / قسم عام Comprehensive / خليك من اكبر مصانع مصر واتعاقد مع شركة عمال مصر

خليك من اكبر مصانع مصر واتعاقد مع شركة عمال مصر

كتبت : منى ياسين

شركة عمال مصر لتشغيل كل شباب مصر

شركة عمال مصر متخصصون في تشغيل العمال لكل مصانع مصر والأيدي العاملة المدربة وفنيين الإنتاج والمهندسين والمشرفين على كل خطوط الإنتاج بمختلف انواعها .. مش بس كده دي عندها تأمين وسكن وتدريب .

 

شركة عمال مصر محترفون في التسويق

التسويق هو اللي هيخلي شركتكم من اشهر الشركات ومصنعكم من أكبر المصانع

يعني بتعمل خطة تسويق على اعلى مستوى لبيع منتجات المصانع والشركات مش بس كدة – دي كمان – بتنفذ الخطة دي وبتعمل المطبوعات والبنرات وكمان عند شركة عمال مصر خطط تسويقية وطرق توزيع غير تقليدية لتوزيع منتجاتك الصناعية يعني اذا اتعاقدت مع شركة عمال مصر اكيد هتكون كسبان

 

لو عاوز تنشيء موقع لشركتك

تعالى شركة عمال مصر هتعمل لك الموقع اللي يناسب احتياجات شركتك أو مصنعك وبالسعر اللي يناسب امكانياتك

وبنشرف على تشغيله

وكمان بنعمل لكم دعايا كبيرة على السوشيال ميديا وبنتابع حسابكم على مدار العام علشان تبقى شركتكم مميزة في كل حسابات السوشيال ميديا والفيس بوك والتويتر

 

لو عاوز اعلان لشركتك

شركة عمال مصر بتفكرلكم في افضل طرق الدعايا وعندهم رؤية تسويقية مختلفة ومميزة وكمان متطورة وبتخلي العملاء يدوروا على منتجاتكم وبتزود عندهم الرغبة الشرائية لمنتجاتكم وبكده مبيعاتكم هاتزيد كثير قوي .

مش بس كده دي كمان بتشرف على الموقع علشان يفضل مواكب للتغيرات اللي بتتم في شركتك او مصنعك علشان العملاء يشوفوا شركتك على طول وتكون مميز بين الشركات والمصانع

عمل دراسة جدوى تسويقية واقتصادية

لو عاوز دراسة جدوى تسويقية او اقتصادية مفيش افضل من شركة عمال مصر .. لأنها من اكبر الشركات المتخصصة في المجال ده في مصر وبتعمل خطط تنجح مشروعك وتكبرك وبتساعدك على الانتشار وكمان بتساعدك على اختيار السعر المناسب لمنتجاتك – كمان بترفع كفاءة التسويق في مصنعكم وشركتكم وبتخليكم الأكثر انتشاراَ وشهرة وبكده مبيعاتكم هاتزيد كثير قوي .

عمل الدعايا من خلال التلفزيون

شركة عمال مصر بتعمل لكم شهرة كبيرة قوي في التلفزيون يعني لو عاوزين تعلنوا عن منتجاتكم مفيش افضل من شركة عمال مصر – هي اللي هاتخليكم تتميزوا وتخلي العملاء يدورا عليكم في السوق .

توفير المواد الخام وقطع الغيار

لو عاوز مواد خام أو قطع غيار شركة عمال مصر هاتوفرها لك وبأقل الأسعار وبأعلى المواصفات وهتعمل كونتاكت بينك وبين كل مصانع مصر علشان تسوق منتجاتك بسهولة وبكميات كبيرة وفي اقل وقت ممكن .

Facebook Comments

عن الديسك المركزي 1

ديسك 1

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Flag Counter